onsdag 17. februar 2010

Haha,må le av den lille rampen her hjemme ;)

Jeg sto å vaska ei hylle i kjøleskapet,så hører jeg Adrian kommer krypende mens han sier mamma mamma. Han skal reise seg opp for å se inn i kjøleskapet,men finner heller ut at å dra av mammaen sin pysjbuksa som er sånn 4 nr for stor var en god ide! Og når jeg da står der med pysjen rundt anklene,så begynte han å skrattle! Haha,for en liten søting,var visst veldig morsomt det der ;)
Godt å se at han er iform igjen :D
Nå skal vi ut å trille tur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar