
Jepp,det er det jeg har .....
Hadde jo barnefri i helgen,frem til i dag faktisk. Og da måtte jeg visst ut med noen venninner. Jaja,kjenner at jeg kunne spart meg for di tre siste drinkene,for jeg er like uggen i dag som i går,haha :P
Jaja,sånn kan det gå,kroppen min tåler ikke å være på fylla,men jeg hadde det jo gøy da! Mine kjekke venner har jeg det alltid gøy sammen med.
Vi drakk hos meg,og jeg ble liiiitt emosjonel og fant fram brudekjolen og satt med den på :P Er jo lei meg vel fordi jeg nå bor alene,da må det vel være lov ;)
Jaja,jeg lærer aldri,men takk og lov for at jeg ikke har barnefri på lenge slik at jeg ikke gjør den samme tabben igjen :P
Adrian kom hjemigjen idag,med en fæl hoste :( Stakkars lille. Og idag så var vi og spiste middag hhos pappaen til Emma,de hadde laget hjemmelaga vårruller til oss,var kjempegodt!
Nå er minsten i seng,og jeg skal prøve å bli kvitt denne angsten min med å ikke gjøre en ting,jo skal se noen episoder av gossip girl hehe.
Håper alle har hatt en fin helg :)
Og Renate: Jeg er glad i deg!
Og PS: Måtte jo vise ett bilde av meg i kjolen her da,men det er en stund før jeg begynte å sippe at det bilde ble tatt ;) Bilde av meg med vinglasset i den ene hånda,og røyken i den andre og sorte øyne skal vi ikke legge ut :P
Brudekjolen på er definitivt lov;)
SvarSlettMener jeg og,for det gjorde litt godt! ;)
SvarSlett