lørdag 13. februar 2010

Ble tagget i dette bilde i dag...

HAHAHA,stilig måte jeg sitter på da!
Det er fra ett nach,andre juledag...eller rettere sagt,det blir jo tredje juledag!
Notat til meg selv: Det er OKAY å sitte i en sofa,eller direkte på gulvet om sofaen er full! For dette så bare dumt ut ;)

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, stilig bilde ;) Rette nach-looken det! ;D

    SvarSlett
  2. Ja rette nachlooken,har tross alt litt erfaring når det kommer til nach ;) Er aldri den som vil først hjem jeg ser du ;)

    SvarSlett