Igår så var det en trasig kveld. Adrian kasta opp sikkert over ti ganger! Han har fått det for seg å stappe fingrene i halsen til han spyr! Veldig rar han der. Men så begynte han å kaste opp enda mer,idag er han fin i formen da.
Sola skinner,og det er deilig! Eneste som gjendstår nå er at snøen og kuldegradene forsvinner,da blir jeg fornøyd :)
Er ennå ganske trist å bo alene,og helgene er verst. Men som jeg har sagt før,jeg overlever. Har jo tross alt to vakre unger å kose meg sammen med. :) Vi skal straks entur til byen og kjøpe litt lørdags godt,og så skal jeg dra å kjøpe ny vogn til Adrian,den han har nå er ødelagt :(
Håper alle får en fin lørdag
Godt å høre at det går fint med deg:)
SvarSlett