Jeg syns egentlig litt synd på henne jeg.
Ja jeg og ,egentlig,men synes synd i han også,som var så glad i henne. Men alle kan jo gjøre feil...
Jeg syns egentlig litt synd på henne jeg.
SvarSlettJa jeg og ,egentlig,men synes synd i han også,som var så glad i henne. Men alle kan jo gjøre feil...
SvarSlett