onsdag 24. februar 2010

Sånn kan det gå!!



2 kommentarer:

  1. Jeg syns egentlig litt synd på henne jeg.

    SvarSlett
  2. Ja jeg og ,egentlig,men synes synd i han også,som var så glad i henne. Men alle kan jo gjøre feil...

    SvarSlett