tirsdag 23. februar 2010

Jeg overlevde!!!

Overlevde aerobic timen! Trodde seriøst at jeg kom til å dø,men neida,det gikk så fint atte :)
Er ikke så veldig flink da,fikk det ikke helt til,klussa til mangen av trinnene,men jeg får bare ikke gi meg ;)
Etter den timen så trente jeg styrke&core,så jeg er skikkelig stolt av meg selv nå! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar