Hehe.Ville blogge litt alikevel ;)
Nå har jeg meg en pause i ryddingen. Adrian er alene i barnehagen for første gang,og jeg synes det rett og slett er trist :( Men jeg blir jo vant til det :)
Jeg ommøblerer her hjemme nå. Emma skal få mitt soverom,hun og Adrian deler jo,men nå får hun mitt,så tar jeg pcrommet/lekerommet som soverom. Jeg trenger ikke det store soverommet når det bare er jeg så skal bruke det,så jeg tenkte at da kan hun få det :)
Må si at det er ganske stress å skru ned senga mi! Den er jo tung som det holder,men jeg klarer det nok,må bare pause litt ;)
Fint at du allikevel blogger:)
SvarSlettJA fant ut at selv om det føles som om livet mitt stopper opp,så skal ikke jeg stoppe opp livet hehe :P Jeg må leve som før,og gjøre det jeg synes er kjekt. :) Klem :)
SvarSlett