onsdag 24. februar 2010

Hadde en treningsfri dag i dag...

fordi jeg var så utrolig støl i kroppen! Klarte såvidt å ta på meg mascara,det gjorde vondt å holde arm oppe ;) Og så gikk jeg som ei gås,vondt i lår,rumpe og mage :P
Men i morgen tidlig kl10 er det på ann igjen! Da er det zumba på elixia :)
Vet ikke helt om jeg ser frem til det,er ikke helt det samme å trene zumba med masse folk rundt meg,var liksom ikke så flaut når jeg trente det hjemme hos meg selv! :P

Og så skal jeg og Adrian til legen klokka 12. Jeg skal sjekke en klump jeg har fått på hodeskallen som gjør vondt,den er på størrelse med en drue,så den må jeg få sjekket. Og Adrian skal få noe for hosten sin,pluss legen skal se på huden hans,han er så fryktelig tørr,vi blir nok henvist til en hudspesialist nevnte doktoren. Jeg sliter også med tørr hud,Emma og.

Nå er det lalletid her,jeg har sovet tre timer i natt fordi Adrian hosta sånn i natt at vi fikk ikke sove. Håper hosten hans går vekk fort :)

Ha en fin kveld alle sammen,god natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar