Nå er jeg i Arendal og besøker Nina min søte. Vi skal ut i kveld :)Er litt vemodig å være her faktisk,fordi det var her jeg bodde da jeg mista Markus. Skal gå på graven hans i morgen,men jeg gruer meg!! Det er ingen som steller graven hans,og jeg er så redd for hvordan jeg skal reagere når jeg ser graven, Men jeg skal kjøpe med masse flotte planter,og stelle fint,så får Nina bli med og se hvor graven er,fordi hun har prøvd å lete etter den for å stelle den,men har ikke funnet den. Men nå får hun se den :)
Jeg savner han ekstra når jeg drar til Arendal,hullet i hjertet mitt blir dobbelt så stort når jeg er her,men jeg skal prøve å kose meg fordi om :)
Ha en fin kveld alle sammen,klem fra Lene :)
Huff:( Visste ikke at du hadde mista noen. Er det lenge siden?
SvarSlett*klem*
SvarSlettOg kos deg ut ikveld, ta ei skikkelig rølpefyll for meg!! =D
Så utrolig fin blogg du har:):)
SvarSlettSå foresten at du trener Zumba, åssen er det å trene det hjemme??:)
Det er 7 uker siden minsten kom og jeg ser virkelig frem til å komme i form igjen, men uff.. trenings studio:/ Aldri gjort før. hehe..
Sa da lurer jeg på om man er like flink hjemme og faktisk merker det dagen etter når man har trent?:)
Trist å lese at du har mistet:(:( Sikkert sårt nok å ikke kunne dra til graven når man vil:(
www.tessa.blogg.no
Visste ikke du hadde mista noen! Sååå utrolig trist! Masse varme tanker til deg!!
SvarSlettGir en klem til deg. Så trist at du har mistet gutten din!
SvarSlett15 juni er det ni år siden jeg mista han.
SvarSlettSå ofte tenker jeg: Lurer på hvordan han hadde sett ut nå,hvordan personligghet hadde han hatt osv.
Noen dager gråter jeg mye,andre dager ikke. Jeg har bilder av han,og en liten minneplass i en hylle i stua. Og så tenner jeg lys for han hver dag :)
Takk for klemmer :)
Så trist Lene! hvor gammel ble han? bra du får besøkt grava, det hjelper jo litt og!
SvarSlettKlemm Nina