mandag 15. februar 2010

Omgangssyke fra helvete!

Våkna klokken 4 på søndagsmorgen av at jeg var kvalm. Følte jeg måtte kaste opp,sprang mot badet,men kom bare til kjøkkenet,kasta opp på hele kjøkkenbenken :S Prøvde å holde meg men det gikk ikke :(

Adrian våkna klokken 8 og da hadde jeg allerede ligget på badet og kasta opp i 4 timer,og var helt utslitt. Adrian var ikke i form han heller,kasta opp han også. Og så ble han trøtt og ville legge seg igjen. Da sov han til kl 12.
Mens jeg lå med hodet i do.
Hele søndagen lå vi slakt på sofaen,Adrian oppå magen min,han orket ingenting stakkars! Og han som normalt er så vill av seg,ligger aldri stille han.

Var skikkelig dårlig i hele går.
Klokken 2 i natt kom Emma gråtene inn på rommet mitt,da hadde hun kasta opp i hele senga si :(
Så da fikk hun sove inne hos meg,og hadde en bøtte ved siden av sengen. Der kasta hun opp i 3 timer,så sovna vi.

Men nå føler vi oss mye bedre alle sammen. Heldigvis!
Har hatt omgangsyke før,og dette her er den verste EVER!! Følte tarmene mine skulle krepere,og ikke minst komme ut av kroppen min.

Takk og lov for at det er over!
Det var en veldig kjip morsdag kan du si!
Og å ta seg av to unger alene når man er så slakk som jeg var er jammen ikke lett!

5 kommentarer:

  1. Huff. Det finner ikke noe værre enn omgangssyken. Masse symp fra meg!

    SvarSlett
  2. Huff, våknet også i natt av ei jente med oppkast i hele senga si:s
    Hun lå å kastet opp i hele natt. Er litt bedre nå da, bare kastet opp et par ganger idag..
    Vi voksne har ikke fått det enda, går bare å venter på det, hehe:)

    SvarSlett
  3. Uff, det høres helt forferdelig ut! Stakkers dere! Bra dere er på bedringens vei=) Har ikke hatt det i hus enda, og gleder meg IKKE til den gangen vi evt får det!

    SvarSlett
  4. Jeg følte virkelig jeg var døden nær,men jeg overlevde jo dette også ;)

    SvarSlett
  5. Fysj!!Kjente meg igjen gitt,hadde omgangssyken fra helvete for litt siden,helt jævlig!!!!
    Godt dere er friske igjen:)

    SvarSlett