MHM! ;)Hehe,hun jeg kjøpte vogna av skulle gi denne bort,så jeg tenkte: WHY NOT! Så hun kom med den i dag ;)
Er ikke så veldig god,vil heller kalle det for en vibrerende stol,men skal ikke klage på det ;)
Adrian synes det var helt KNALL å prøve den,ville sitte der lenge han :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar