fredag 19. februar 2010

Fikk en oppblåsbar massasje stol i dag ;)

MHM! ;)
Hehe,hun jeg kjøpte vogna av skulle gi denne bort,så jeg tenkte: WHY NOT! Så hun kom med den i dag ;)
Er ikke så veldig god,vil heller kalle det for en vibrerende stol,men skal ikke klage på det ;)
Adrian synes det var helt KNALL å prøve den,ville sitte der lenge han :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar