tirsdag 9. februar 2010

ååå,idag fikk jeg noe fint av Adrian!

Han har vært i barnehagen og laget en sånn liten busk med fjær på :D Sånn fastelavens busk :)
Han har vel ikke laget den HELT alene da,men men,jeg ble veldig glad da jeg så den :) Første tingen han hadde med seg hjem lille skjønne gutten min :)

2 kommentarer:

  1. Åååå,så koselig!!
    Jeg er ikke frisk ennå jeg,kvalm...blæh!!!
    Håper formen din er bedre:)

    SvarSlett
  2. Så herlig!!:) Fikk en sånn fra jenta jeg også.. Så koselig å få sånt fra de, selv om de sikkert har fått litt hjelp i b.hagen...;)

    SvarSlett