Åååå,så koselig!!Jeg er ikke frisk ennå jeg,kvalm...blæh!!!Håper formen din er bedre:)
Så herlig!!:) Fikk en sånn fra jenta jeg også.. Så koselig å få sånt fra de, selv om de sikkert har fått litt hjelp i b.hagen...;)
Åååå,så koselig!!
SvarSlettJeg er ikke frisk ennå jeg,kvalm...blæh!!!
Håper formen din er bedre:)
Så herlig!!:) Fikk en sånn fra jenta jeg også.. Så koselig å få sånt fra de, selv om de sikkert har fått litt hjelp i b.hagen...;)
SvarSlett