Lene Miella & CO
mandag 22. februar 2010
Lene gjør ting hun selv synes er galskap....
I morgen tidlig klokka ti,JA,KLOKKEN TI (!!!!) skal jeg på elixia og trene aerobic! OH MY GOD sier jeg bare,det er jo galskap :P Jeg er jo så ute av trening,og så skal jeg det,...ekstremsport vil jeg kalle det der :P
Håper jeg overlever...
1 kommentar:
ingrid
mandag, februar 22, 2010
flinke du e..og lykke t!!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
flinke du e..og lykke t!!
SvarSlett