mandag 22. februar 2010

Lene gjør ting hun selv synes er galskap....

I morgen tidlig klokka ti,JA,KLOKKEN TI (!!!!) skal jeg på elixia og trene aerobic! OH MY GOD sier jeg bare,det er jo galskap :P Jeg er jo så ute av trening,og så skal jeg det,...ekstremsport vil jeg kalle det der :P
Håper jeg overlever...

1 kommentar: