tirsdag 9. februar 2010

ikka rart jeg følte meg dårlig i går

våkna opp i morges med feber :( Så da var det vel ikke en to dagers hangover alikevel hehe. Uff,jeg hater å være syk! Tett i bihulene,pusten og hoster. Får håpe det går fort over! :S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar