Helt enig :) Herlig reklame :)
Helt enig :) og hvis du ser på skiene til kua , så har de 4 bindinger :) Love it!! <3
Har di,så søtt! :D
Helt enig :) Herlig reklame :)
SvarSlettHelt enig :) og hvis du ser på skiene til kua , så har de 4 bindinger :) Love it!! <3
SvarSlettHar di,så søtt! :D
SvarSlett