å se mannen med baggen i hånda,gå ut dørene her......Det er helt tomt her i leiligheten nå. Selv om alt han har tatt med seg er klær. Men noe viktig mangler,og det er HAN!
Jeg er fryktelig lei meg i dag....dette er trist!! Men jeg overlever dette også.
Nå har jeg bytta soverom. Så ikveld skal jeg gjøre istand Emma sitt nye soverom,dille litt der,slik at jeg ikke blir sittende med hodet ned hele kvelden og gråte...
Samlivsbrudd er så vondt der og da, men man kommer seg gjennom det til slutt.
SvarSlettHer er ting komplisert for tiden, så vi har en pause. Gråt veldig mye i starten av pausen, men det går bedre nå. Kan fortsatt ikke se for meg et liv uten han, men ser også at jeg kan takle å være alene om det kommer til det. Venner kommer vi alltid til å være, om så bare for jentungens skyld.
Så masse klemmer til deg. Vit du ikke er alene om å ha det slik. Og det som ikke dreper deg gjør deg bare sterkere :)
Huff... Dette har jeg ikke fått med meg... =/
SvarSlettForferdelig trist syn det ja, men det går seg til!! Mange, mange klemmer til deg, og hyl ut om jeg kan hjelpe på noen måte... (Lite sannsynlig, men du har nå muligheten.. ;)
Sei fra hvis du trenge å snakka lene <3
SvarSlettLene,dette har ikke jeg fått med meg.
SvarSlettSå kjempetrist å høre.
Ble trist jeg nå...
Mange klemmer til deg
hei kjære søster.... dette var da trist og lese.... fins ikke noe kjipere enn dette... har vært der selv for 5 år siden, bare gråt og dagene blei lange, og susanne bodde hos sin far mesteparten av tiden:( og det gjorde ting enda værre..det året feira jeg jula uten susanne og det var super kjipt..aldri mere.. godt du har 2 små som kan lyse opp hverdagen din:) det hjelper jo litt.... da blir mn ikke så aleine og sitte og tenke hele dagen... i mitt tilfelle så ordnet det seg og vi flyttet sammen igjen etter 6 mnd....og godt var det... vi fant til slutt ut at vi egentlig hørte hjemm hos verandre.Men håper at det blir bedre for deg, og at hverdagen går greit..... ¨må bare sende meg melling eller noe hvis du vil prate..... håper det går bra med deg... mange klemmer fra søstra di...... skulle ønske jeg kunne vært der og hjelpt deg.....og gitt deg en stor god kos
SvarSlett