lørdag 20. februar 2010

SARPSBORG here i come!! :D

YES! Klokka litt over halv 18 går flyet! Snille snille Marianne og mannen bestilte flybillet til meg slik at jeg kunne være med dem ut i kveld :) Og som jeg gleder meg! :D :D :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar