onsdag 10. februar 2010

En fin fin dag :)

Idag har vært en kjempeflott dag! :D

Jeg begynner å komme meg,følelsesemessig. Langt ifra at hjertet mitt har det godt,men alikevel så har jeg det myyye bedre :)

Våkna til at Adrian hosta fælt. Og så kasta han opp fordi han hosta sånn :( Så da ble han hjemme fra barnehagen,og jeg tenkte at dette kom til å bli en lang dag.
Men neida. :)

Han ble bedre utover dagen,når han tok seg en hvil kl 13,så satt jeg igang med husarbeid. Var litt så måtte gjøres,fordi jeg har rett og slett ikke hatt gidden til å gjøre så mye den siste uka! Og deilig var det å få det gjort! Vaska til og med vinduene,både ute og inne :) På den ene siden av huset da,jeg vil ikke gå i stige for å vaske den andre siden hehe.
Jeg rydda også terrassen,for den var ganske så stappa av tomflasker (ja,jeg er så sløv og ikke kaster dem i søppelsekk med en gang)
Så dro jeg og Addi for å handle mat. Og maling. Fordi jeg fant ut at jeg ville male terrassebordet!

Så når Adrian la seg,så tok jeg frem malingen og malet bordet. Det ble ganske pent :) Og så såg jeg kamp,som jeg alltid gjør ;)

Jeg har det ganske godt med meg selv akkurat nå,og det er en deilig følelse :)
Imorgen skal Adrian i barnehagen,og jeg skal til sandnes for å kjøpe ny vogn til han,den vi har nå er ikke noe god!

Håper du har hatt en fin dag :)

2 kommentarer:

  1. Godt å høre at du har det bedre.

    SvarSlett
  2. Så fint å høre at du har det bedre:)
    Jessica hoster også til hun kaster opp,ikke morro for de små eller store...

    SvarSlett