
CRAZYYY BIRD kaller jeg dem....De MÅ jo bare være torpedoer i fuglemiljøet!
Makan til frekke dyr. Iallefall de som er her med vannet hvor jeg bor! Sist jeg og Adrian skulle mate dem,så begynte de å frese noe så inni hampen mye at jeg måtte ta en heftig usving med vogna! Greit de vil passe på ungene sine,men får være grenser ;) Skal aldri få en liten brødsmule av meg igjen jallefall!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar