fredag 3. juli 2009

BILDER FRA UKA SOM GIKK :=) Uke 27 :)

Emma på trampolinen i hagen :)
Litt trøtt
Gress? hva er det? :P
Slapper av i teltet sitt :)
Badeløven :)
Morten prøver å lære henne å svømme :)
Søsken kjærlighet :)
Beste jenta mi!! <3
Far og sønn
HÆ? jeg vil vel ikke sitte i ro i denne stolen!
Fine roser fikk jeg til bursdagen
Nye gardinene mine hehe
Mini me :) :P
MMM,fikk bursdags kake!
skjønnas!

Tøffe lua han har fått av pappaen sin :)
God smilet bak smokken. Her var han ikke helt i slaget,men ett smil fikk jeg :)
Slapper av litt i senga :)
Spist litt frukt :)
MMMMM
Ja tenk,vi har basseng i stua hehehe
TITTEI! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar