
Emma på trampolinen i hagen :)

Litt trøtt

Gress? hva er det? :P

Slapper av i teltet sitt :)

Badeløven :)

Morten prøver å lære henne å svømme :)

Søsken kjærlighet :)

Beste jenta mi!! <3

Far og sønn

HÆ? jeg vil vel ikke sitte i ro i denne stolen!

Fine roser fikk jeg til bursdagen

Nye gardinene mine hehe

Mini me :) :P

MMM,fikk bursdags kake!

skjønnas!


Tøffe lua han har fått av pappaen sin :)

God smilet bak smokken. Her var han ikke helt i slaget,men ett smil fikk jeg :)

Slapper av litt i senga :)

Spist litt frukt :)

MMMMM

Ja tenk,vi har basseng i stua hehehe

TITTEI! :D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar