Det hele begynte på tirsdag(bursdagen min:P)
Jeg satt småfurten hele dagen fordi ingen i familien ringte å gratulerte meg! HALLO!! Jaja,ingen julegaver på dem! :P Ble jo tross alt 25 år,føler det er litt stort!
Uansett,på kvelden synes jeg Adrian ble litt varm,tenkte ikke så mye over det siden det faktisk ER veldig varmt..men så litt senere så synes jeg han var enda varmere,jo gutten hadde temo på 39.5. Gav han en stikkpille og gikk for å legge oss...Sov i en time eller no,så var det igang med hyl og skrik,og det varte HELE NATTA!!:S
Holdt på å bli galv,kl halv 6 sovna vi igjen...blæææ.var sliten ja! Da vi igjen våkna,rundt halv 11,så hadde han 40.1 i feber..Så onsdgaen gikk i gråting og høy feber :( Kjente i munnen hans om det kunne være tenner,og der kjente jeg noe kvasst :)
Torsdagen likedan,40.3 i feber,fikk den siste stikkpillen i eska,ble bedre i formen,så vi dro på madla handelslag for å gå på apoteket der. Gikk også innom KID for å se på gardiner mens vi venta på at bussen skulle komme,og jammen så fant jeg ikke noen på 2 min! Kjøpte dem og dro hjem.
Mer gråting litt på ettermiddagen...og kvelden...og jeg gråt også....var så sliten!!!
Men heldigvis i dag,så var det null feber,blide søte Adrian var tilbake! :D
Så kom Emma hjem,og hun,jeg og Morten(pappaen til Adrian) dro på Gamlingen,det er utendørs basseng rett her vi bor! bruker 3 min å gå,åpent hele året,er ganske deilig der! Var der en liten stund,så gikk vi hjem og grilla hamburgere og pølser :) Tok det litt enkelt i dag :)
Så selv om det har vært en slitsom uke,så er jeg fornøyd :) fått vært ute i sola iallefall 2 dager hehe.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar