lørdag 4. juli 2009

Jakten p åden perfekte rumpe!!

Ja,nå har jeg nettopp kommet fra hud,han og henne og der har jeg tatt kopping på den idiotiske appelsin huden som har sneket seg inn på meg under graviditeten!
Det var vondt,ikke så vondt som jeg hadde forestillt meg,men nå sitter jeg egentlig bare å venter på at rumpa og låra skal bli blå/gule/svarte ,som hun damen sa de ville bli!
Og jeg skal liksom på stranden med ungene hihi,var gjerne ikke den rette tiden å gjøre det på ,men det får så være,jeg fikk jo gavekort,og så har jeg hatt lyst så lenge!!

Noen vil kanskje kalle meg forfengelig,men det er jeg ikke,vil bare ha det bedre med synet på min egen kropp! :)

2 kommentarer:

  1. Så bloggadr din på dib og sniker litt;) Hvis man er forfengelig fordi man vil ta knekken på appelsinhud, tror jeg det er gaaaaaanske mange forfengelige damer rundtomkring:) Håper det virker, du får holde oss oppdatert.

    Nydelige barn du har!!

    SvarSlett
  2. Takk for det :)

    Det virket! Jeg er kvitt 70% av appelsinhuden! kunne ikke se det de første dagene,men jeg så det i dag!! :D

    SvarSlett