Uff,først var det å reise på hove på torsdagen,da ble hele kvelden en stor fest,så var det å feire 25 års dagen min på lørdagen....kroppen min er ikke i stand til å feste 2 dager i løpet av en uke! :S
Men jeg hadde det veldig kjekt,godt å lufte hodet litt og uten barn en gang i blandt :)
Hove var fantastisk! Så faith no more og prodigy...resten av kvelden brukte jeg på å lete etter en passelig plass å gå på do,de ekkle festival toalettene var så blæææ at det gadd jeg rett og slett ikke!
Prodigy konserten var RÅ!!
Og lille Lene presterte jo å ankomme festivalen med hvit bukse,smart ikke sant!! :P Var faktisk ganske så ren på buksa når jeg kom til hotellet,tærene mine var det værre med,gikk i flip flop sandaler,er ikke til å anbefale :P
Bursdagen var og gøy :) En kompis var dj,og hadde mixa min egen bursdags sang :D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar