
Elsker barna mine!! :)
Jeg har grilla meg en biff :) MMMM
Etter å ha krabba rundt,så tok Adrian seg en liten pause oppå Rocco ;)

SOver i vogna med MAN U lua si på!

FERSH!! :D Fine vogna jeg kjøpte :)

HEHEHE,Kuleste joggedressen jeg har kjøpt til han :)

Grillkongen? Eller dronningen blir det vel ;)

GANGSTA!! ;) Hehe,nei,Adrian pleier IKKE å gå med slike smykker,hadde det bare litt morsomt :)

Emma flyr :) På hytta :)

Begge venter på frokost,hytteturen i helga :)

Jeg er en stk vimsete mor!! :( Glemte reise senga til Adrian,så han måtte ligge på madrass. Men det gikk så fint atte :)

Adrian var lei av å være i stua,så han krøyp på gangen i stedenfor :)

Og inn på rommet til Emma :)

OI! Her var det vann,(regn) oppi bassenget,plaske litt!

Ble litt våt ja,men hva gjør vel det på en fin sommerdag :)

"Hadet,stikker på terrassen jeg"

COWBOY! Eller cowboy baby ;)
Koselig blogg, og kjempe søte barn du har! :)
SvarSlettArtig å finne fler som bor i Stavanger! ;))
Takk for det ! :)
SvarSlettDu bor og i stavanger? :=)