onsdag 22. juli 2009

Bilder fra det som har skjedd siden sist :)

Elsker barna mine!! :)
Jeg har grilla meg en biff :) MMMM
Etter å ha krabba rundt,så tok Adrian seg en liten pause oppå Rocco ;)
SOver i vogna med MAN U lua si på!
FERSH!! :D Fine vogna jeg kjøpte :)
HEHEHE,Kuleste joggedressen jeg har kjøpt til han :)
Grillkongen? Eller dronningen blir det vel ;)
GANGSTA!! ;) Hehe,nei,Adrian pleier IKKE å gå med slike smykker,hadde det bare litt morsomt :)
Emma flyr :) På hytta :)
Begge venter på frokost,hytteturen i helga :)
Jeg er en stk vimsete mor!! :( Glemte reise senga til Adrian,så han måtte ligge på madrass. Men det gikk så fint atte :)
Adrian var lei av å være i stua,så han krøyp på gangen i stedenfor :)
Og inn på rommet til Emma :)
OI! Her var det vann,(regn) oppi bassenget,plaske litt!
Ble litt våt ja,men hva gjør vel det på en fin sommerdag :)
"Hadet,stikker på terrassen jeg"
COWBOY! Eller cowboy baby ;)

2 kommentarer:

  1. Koselig blogg, og kjempe søte barn du har! :)
    Artig å finne fler som bor i Stavanger! ;))

    SvarSlett
  2. Takk for det ! :)
    Du bor og i stavanger? :=)

    SvarSlett