onsdag 29. juli 2009

I dag har jeg lært Adrian en ny ting.....


Og det er HIGH FIVE! Kan tro han ser stolt ut når jeg sier flink gutt etter han har gitt meg high five!!! :D

Klappe hender får jeg han ikke til å gjøre,men gutten vet hva som er kult,og det er high five hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar