Lene Miella & CO
torsdag 30. juli 2009
Da har jeg shoppa litt på nettet ;) IGJEN! ;)
Nye ED HARDY sko og genser! ( I LOOOOVE ed hardy!)
Og Emma fikk en high school musical morgenkåpe :)
Nå er det bare å vente på at det kommer i posten. SNART håper jeg! ;)
Ble ingenting på Adrian,men han fikk jo ny bamse og MAN U genser i går ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar