torsdag 30. juli 2009

Da har jeg shoppa litt på nettet ;) IGJEN! ;)




Nye ED HARDY sko og genser! ( I LOOOOVE ed hardy!)

Og Emma fikk en high school musical morgenkåpe :)

Nå er det bare å vente på at det kommer i posten. SNART håper jeg! ;)

Ble ingenting på Adrian,men han fikk jo ny bamse og MAN U genser i går ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar