Idag er savnet her! Det stikker i hjertet! Hørte song bird sangen med Eva Cassidy,og tårene trilla og trilla. Uff,jeg blir litt sinna og når jeg tenker på henne,blir ikke sinna på hun,men sinna for at hun ikke er her! Jeg trenger henne jo,kan ikke fatte at jeg har overlevd i 3 år nå uten henne. Får dra en dag på grava og snakke litt med henne,fortelle at jeg er fryktelig glad i henne og savner henne mer enn noen gang!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar