søndag 5. juli 2009

Kongeparken var knallkjekt!!! :D

Masse karusseller tok vi,spiste is,sukkerspinn og kjempegod grillmat!! :D
Emma fikk ri på hest for første gang,og det var kjempestas synes hun!! Hun er mer modig enn meg når det gjelder karuseller altså,jentungen eiger ingen frykt når det kommer til høyder og fart ser det ut som! Hehe,hun er iallefall modig! :D

Vi hadde med oss bestevenninna mi Kristine,og sønnen hennes Marcus,som er god venn med Emma,(selv om Emma helst vil at de skal være kjærester,men han er ikke helt med på den :P) Koste oss i parken hele dagen,var ganske slitne nå på kvelden! :)

Nå sitter jeg her med føttene i grønnsåpevann hehe,ble så skitten under føttene av å gå i flip flopper hele dagen,så jo ut som jeg aldri hadde vask føttene før! :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar