onsdag 22. juli 2009

Adrian har begynt å reise seg i senga :)



Trodde ikke han skulle gjøre det så tidlig,men det gjør han visst :) Sjangler med hele overkroppen når han gjør det,mangler jo litt balanse den gutten kan du si ;)

2 kommentarer:

  1. Så herlig!=) Må nok vente lenge til min på 6,5mnd begynner med slikt;-)

    SvarSlett
  2. Hehe,han begynte nettopp med dette :) Neste blir vel at han reiser seg med bordet ;) Kunne for min del ha venta litt til,han er jo bare 7 mnd!

    SvarSlett