Så herlig!=) Må nok vente lenge til min på 6,5mnd begynner med slikt;-)
Hehe,han begynte nettopp med dette :) Neste blir vel at han reiser seg med bordet ;) Kunne for min del ha venta litt til,han er jo bare 7 mnd!
Så herlig!=) Må nok vente lenge til min på 6,5mnd begynner med slikt;-)
SvarSlettHehe,han begynte nettopp med dette :) Neste blir vel at han reiser seg med bordet ;) Kunne for min del ha venta litt til,han er jo bare 7 mnd!
SvarSlett