fredag 31. juli 2009

Ting som irriterer Adrian og får han til å bli sinna :)


Kryper til enden av stua og vil lengre,men det står en vegg i veien,da stanger han hodet i den ;)

Kryper under bordet,og får hele noia for han kommer seg ikke ut igjen!

Reiser seg opp,men kommer seg ikke ned igjen!!

Bleieskift,uff,det må jo være det verste han vet! Hvorfor ha på bleie når jeg liker sååå godt å være naken mamma? Jo fordi den tuten din bløtlegger hele stua mi ;)

Når jeg lukker terrassedøra når han er på vei til å krype ut der. Lillegutt driter vel i om det er stiv kuling ute! Han skal ut han :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar