søndag 5. juli 2009

I dag skal vi til kongeparken!!

Dette blir gøy! tar med meg ungene og bestevenninna si,som tar med seg sønnen sin på 7 år...

Er overskya nå,får håpe sola titter frem etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar