
Ser du stjernene, liten,
fra der hvor du er?
Ser du månen som speiles i vannet?
Ser du jeg gråter?
Jeghar deg så kjær.
Vet du hvor dypt du er savnet?
Fryser du liten - eller har du det godt?
Kan du høre meg, liten?
Når tankene frem?
Kan du gi meg det svaret jeg trenger?
Er du omsvøpt i glede og varme og fred?
I hvile på dunmyke senger?
Elskede unge,
får vi treffes igjen?
Aldri fikk jeg se deg vokse opp.
Aldri fikk jeg lære deg å kjenne.
Men jeg vet en dag,så ses vi igjen kjære Markus.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar