tirsdag 7. juli 2009

RIP Michael Jackson!!

Satt nå og så på minnestunden!! Utrolig vakkert! Ble våt i øyet kan du si! Uff,jeg har alltid elska musikken hans,er vokst opp med det. Når datteren hans skulle prate,uff,ja det var hjerteskjærende!! R.I.P!!!

1 kommentar:

  1. huff ja det var kjempe trist.... Tror det var mange som hadde tårer i øynene da ja!

    SvarSlett