Lene Miella & CO
tirsdag 7. juli 2009
RIP Michael Jackson!!
Satt nå og så på minnestunden!! Utrolig vakkert! Ble våt i øyet kan du si! Uff,jeg har alltid elska musikken hans,er vokst opp med det. Når datteren hans skulle prate,uff,ja det var hjerteskjærende!! R.I.P!!!
1 kommentar:
Marianne
lørdag, juli 11, 2009
huff ja det var kjempe trist.... Tror det var mange som hadde tårer i øynene da ja!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
huff ja det var kjempe trist.... Tror det var mange som hadde tårer i øynene da ja!
SvarSlett