søndag 2. august 2009

Hærlig søndag!


Snart er det ut på tur for å kjøpe litt lunch. Etterpå skal vi ut på Forus å se på speedway :) Tøft er det å se på,legger seg ned i svingene i full fart,fatter ikke de tør jeg!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar