Siden sist har Emma vært på ny ferie med faren sin,i 2 uker! :S Har savna hun mye,men så lenge hun har det gøy så er jeg fornøyd :)
Hadde besøk av Nina og babyen i magen hennes :) Vi slappa av fredagen og lørdagen,spiste god mat,og på søndagen dro vi på hytta :) Var der til dagen etter :) Dro og på shopping på Jørpeland haha,for å si det sånn: Man blir ikke sliten av å shoppe der! Minste byen ;)
Og så har jeg kjøpt en trille til Adrian. Tenkte at det måtte jeg ha,siden vi snart skal reise på ferie. Den andre vogna tar så stor plass i bilen,så jeg måtte ha en mindre vogn :) Så jeg valgte en som var turkis hehe. Jeg ELSKER friske farger,så hvorfor ikke tenkte jeg :)
Må ikke glemme å skrive at jeg har bestilt meg en rockering,så vi får se om jeg blir kvitt de håndtaka mine hehe. ROCK ON!! :D
Hmmmm,har det skjedd noe mer???
JA! Adrian har fått 2 tenner :) Eller den ene har kommet opp,,den andre kan man se og kjenne,men den er så liten at man nesten ikke kjenner den. Det er ikke noe særlig gøy å amme han nå :( Biter jo! Og så har han begynt med det at han skal klatre IMENS jeg ammer han! Hva er det for noe tull,hørt om å ligge i ro mens man spiser eller? :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar