Fikk denne i gave :D En kompis var DJ på bursdags festen min man trenger vel ikke solbriller? :P Velkomms drink Feira 25 års dagen min på lørdag :) Adrian slapper av med mammaen sin etter hun har vært vekke i over ett døgn Blir ikke aå ren av å være på festival nei! Nattmat :) Må man så må man!! :) Voksenbrus hører til når man skal på festival :) Delte hotellrom med tantungen min Caroline:) Arendal by :) Tur til Hove festivalen. En meget SUR buss sjåfør! Adrian slapper av i vogna mens vi andre ser på bål Its on fire! :) Bålet på st.hans Far og sønn Potet på skjei hehe. Jeg gikk ALT FOR SENT sa Emma hehe Sekke løp ¨Dra kamp på sola,røyneberg, St.hans 2009
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar