søndag 28. juni 2009

Mye koselig har skjedd siden sist :)

Fikk denne i gave :D
En kompis var DJ på bursdags festen min
man trenger vel ikke solbriller? :P
Velkomms drink
Feira 25 års dagen min på lørdag :)
Adrian slapper av med mammaen sin etter hun har vært vekke i over ett døgn

Blir ikke aå ren av å være på festival nei!
Nattmat :)

Må man så må man!! :)




Voksenbrus hører til når man skal på festival :)
Delte hotellrom med tantungen min Caroline:)

Arendal by :)

Tur til Hove festivalen. En meget SUR buss sjåfør!
Adrian slapper av i vogna mens vi andre ser på bål
Its on fire! :)
Bålet på st.hans
Far og sønn
Potet på skjei hehe. Jeg gikk ALT FOR SENT sa Emma hehe
Sekke løp
¨Dra kamp på sola,røyneberg, St.hans 2009

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar