tirsdag 27. april 2010

GLEDER MEG!!

på fredag reiser jeg!! :D Til ÆÆÆÆrendal! Jeg og Nina er jo dream team haha,så dette blir skoi!
Kjenner jeg trenger å komme meg litt bort,har vært mye i det siste! Veldig sliten etter all flyttinga,så det blir godt med ett avbrekk kan du si :)

Nina om du leser dette: JEG ER SÅ GLAD I DEG!!!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar