tirsdag 20. april 2010

Im so happy :)

Har det VEEEEELDIG bra for tiden. Ny leilighet,sola skinner,og jeg er happy :)

Har og dessverre kutta ut noen folk i livet mitt,men jeg føler at man kan ikke ha venner som skal dømme,venner er til for å støtte og ikke lage ett drama fordi man ikke har samme meninger. Enda glad i denne personen,men gjerne det er like så greit at vi ikke ses mer,selv om det er trist. Men men,jeg kan bare ikke akseptere enkelte ting.

Snart drar jeg til Arendal og besøker min nydelige Nina. Jeg gleder meg sånn!!

Hadde forresten barnefri i helga som var nå,og må si at det var den morsomste helga jeg har hatt på LENGE!!


Har enda ikke pakket ut alt her hjemme,men jeg er litt opptatt med andre ting for tia,så det tar tid! Men men,jeg er jo ikke kjent for å være den som gjør ting fort ;)

Ha en fin kveld alle sammen,det skal jeg :)

2 kommentarer:

  1. Så godt å se at du har det bra!! =D Kjempeflott! =D

    Ha ei sprudlende helg! =)

    SvarSlett
  2. Åja,jeg har det kjempefiiint :D <3

    Og du da?

    SvarSlett