onsdag 7. april 2010

My baby boy






Hvor har disse 15,snart 16 mnd forsvunnet henn?? Følte nettopp jeg fødte Adrian jo! Nå er han jo så stor,går rundt,og er så herlig! Og må ikke glemme å si at han er veldig sta!
Han kan nå si: Mamma,pappa,Emma,Cocco (rocco,hunden),mer tittei,bø,hei. Ja det kan han si :) Og nå har han jammen begynt å hente skoene sine når han vil ut å gå ;) I går så kom han med skoene og matboksen,ville vel i barnehagen ;) Herlig herlig herlig!! <3

Se på den nederste bilde,en VELDIG sliten mamma! Adrian hadde jo kolikk fra han var 2 uker,og jeg var sikker på at jeg skulle omkomme. Varte til han var rundt 3.5 mnd,og gud så glad jeg var når den evige skrikingen tok slutt!

Ja mimrer litt i kveld ;) Har dessverre ikke babybilder av Emma på dataen,for jeg hadde ikke digitalt kamera da hun var baby. 19 år og ante ikke nesten ikke hva en data var engang haha :P Men det var en veeeldig koselig tid,hun var så rolig og blid,gråt aldri,og sov i 14 timer hver natt fra dag en nesten. Deilig!!


Men nok om det :)
Pakkingen går som det suser her! Jeg har 10 sekker ca som jeg skal gi bort,for jeg orker ikke å samle mer på ting jeg aldri bruker. Like greit å bli kvitt det,det tar jo bare plass! Nå har jeg bare badet,rommet mitt og kjøkkenet igjen,kjøkkenet er halveis,og det er badet også :) Kan jo ikke pakke for mye av de to rommene,for vi bruker de så mye :)
Blir deilig å flytte nå! Men veldig trist og,for vi trives så godt her! Men det er alt for dyrt for meg å bo her alene :(
Så nå flytter vi i en billigere,og mindre leilighet,men det positive er jo at den er rett ved skolen til Emma,så da kan hun gå til skolen,uten at vi må ta buss :)

Ha en fin natt alle sammen :) Blogges snart igjen satser jeg på:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar