Han kan nå si: Mamma,pappa,Emma,Cocco (rocco,hunden),mer tittei,bø,hei. Ja det kan han si :) Og nå har han jammen begynt å hente skoene sine når han vil ut å gå ;) I går så kom han med skoene og matboksen,ville vel i barnehagen ;) Herlig herlig herlig!! <3
Se på den nederste bilde,en VELDIG sliten mamma! Adrian hadde jo kolikk fra han var 2 uker,og jeg var sikker på at jeg skulle omkomme. Varte til han var rundt 3.5 mnd,og gud så glad jeg var når den evige skrikingen tok slutt!
Ja mimrer litt i kveld ;) Har dessverre ikke babybilder av Emma på dataen,for jeg hadde ikke digitalt kamera da hun var baby. 19 år og ante ikke nesten ikke hva en data var engang haha :P Men det var en veeeldig koselig tid,hun var så rolig og blid,gråt aldri,og sov i 14 timer hver natt fra dag en nesten. Deilig!!
Men nok om det :)
Pakkingen går som det suser her! Jeg har 10 sekker ca som jeg skal gi bort,for jeg orker ikke å samle mer på ting jeg aldri bruker. Like greit å bli kvitt det,det tar jo bare plass! Nå har jeg bare badet,rommet mitt og kjøkkenet igjen,kjøkkenet er halveis,og det er badet også :) Kan jo ikke pakke for mye av de to rommene,for vi bruker de så mye :)
Blir deilig å flytte nå! Men veldig trist og,for vi trives så godt her! Men det er alt for dyrt for meg å bo her alene :(
Så nå flytter vi i en billigere,og mindre leilighet,men det positive er jo at den er rett ved skolen til Emma,så da kan hun gå til skolen,uten at vi må ta buss :)
Ha en fin natt alle sammen :) Blogges snart igjen satser jeg på:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar