søndag 4. april 2010

Jeg tar kontrollen!

Over livet mitt! Etter jeg og Adrian hadde en hvil i ettermiddag,så slo det meg: Hvorfor skal jeg la vonde ting ødelegge for meg? Jeg nekter å la meg knekke,jeg fortjener det ikke.
Lå der med den nydelige sønnen min i armene,og jeg følte meg heldig. Så fra nå av,så skal jeg jobbe mye med å legge alle di vonde tingene bak meg,og se frem over,både for min egen del,og ungene sin del. Så det så :)

Kvelden ble ganske koselig i kveld,for første gang denne påsken. Jeg og Adrian så istid,mens vi spiste is hehe. Han synes det var så stas å få sin egen ispinne,jeg spiste jo min mye fortere enn han,men han lille snillingen ville dele med meg av hans :) Og så synes han det var gøy å ta is på nesen til mammaen ;)

Nå har jeg sett Elizabethtown,en film jeg synes er så nydelig! Anbefaler den virkelig :)

Og imorgen er det mer pakking på gang. Jeg ser frem til i morgen,føler jeg er over den vonde kneika nå,så da blir det tur for å mate pippene,og mer pakking. Gleder meg til hele flyttinga er overstått,kjedelig å flytte!

1 kommentar:

  1. Flott! Du er tøff, ikke glem det:)

    Og Elisabethtown er nydelig:)

    SvarSlett