pga all pakkingen og sånn,men når jeg kommer meg i nytt hus,så skal jeg ta meg god tid til å lese bloggene til alle dere jeg faste leser bloggen til :)Men som så nå,er det en liten tur på nett ved frokost,så må jeg igang med å pakke igjen,men imorgen flytter jeg jo,så da håper jeg jo at jeg snart får tid til å slappe av:)
Myser innom bloggene deres så ofte jeg kan:)
Ha en fin dag! Klem fra
Kult bilde!
SvarSlettGod flytting:)
kongebilde
SvarSlett