Siden jeg har sovet hele dagen,Adrian har vært med farmoren sin og pappaen,så fant jeg jo ut at jeg må jo nyte litt av sola! Satt meg på trappa med en øl og en røyk,er jo så deilig temperatur ute!Jeg er så glad i san miguel ølen,minner meg om kjekke turer i de varme land ;)
Jeg vil så veldig gjerne ta meg en ferie snart,men jeg tenker soon baby,soon ;)
Skal reise med ungene i august til hellas tror jeg,men får se,det er ikke helt bestemt enda. Får jo ganske mye igjen på skatten,så det blir en fiiin ferie på oss tre :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar