En vakker trebarnsmor,som jeg er så glad i! Hun er en fantastisk mor,som står skikkelig på for ungene sine,og hverdagen hennes er ikke så lett! Den ene sønnen hennes har mitokondriesykdom,Alpers syndrom. De er ofte inn og ut fra sykehus med han,masse eplepsi anfall,klarer å si få ord,har heller ingen balanse lengre. Men Anne,hun klager ALDRI!!Hun er så utrolig sterk,og jeg legger ut bloggen hennes her,så dere kan få lese om hvordan hverdagen hennes er.
Setter virkelig livet i perspektiv!
GLAD I DEG ANNE,DU ER BEST!
Anne sin blogg finner du HER
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar