søndag 4. april 2010

Herrefred,om 5 dager skal jeg flytte!

Jeg har MYE å gjøre! Men det er jo bare bra,for da får jeg mindre tid til å tenke. Og godt er det.

Dagen idag starta egentlig kl 6,men jeg vil vel ikke stå opp kl 6,så jeg la meg oppi sprinkelsenga med Adrian og la han i armene mine,og så sovna han igjen,jeg og. Og vi sov til halv 12. Utrolig deilig! Hjalp litt på humøret og :)

Nå skal vi spise litt og så skal vi gå en tur,Adrian kom nettopp frem med joggeskoene sine,det betyr at han vil ut :)

Etter turen er det pakketid. Mulighens en hyttetur,men vi får se...

Ha en fin søndag alle...

1 kommentar:

  1. Så spennende!!! Det er jo egentlig alltid gøy å flytte. Man får ryddet i alle ting og tang, og det er SÅ deilig når man er ferdig, og på plass på nytt sted;-D
    Selvom det kan være et slit og et ork mens man holder på... Uansett godt å få annet å tenke på=)

    Ha en fortsatt fin påske=)

    PS, deilig å kunne strekke morningen ut på den måten der;-)

    SvarSlett