Heisann!Lenge siden jeg har vært innom.Håper alt er bra og at du trves i ny leilighet:)Adrian er så søt!Klem
Heisann!
SvarSlettLenge siden jeg har vært innom.Håper alt er bra og at du trves i ny leilighet:)
Adrian er så søt!
Klem