fredag 23. april 2010

Adrian fikk ett kyss i barnehagen i dag

Så søtt :) Men han ville ikke ha noe mer kos,og dytta hun vekk mens han rynka på nesa haha.
Det er jungelfest i barnehagen,så han ville heller se på alle ungene som hadde kledd seg ut!


1 kommentar:

  1. Heisann!
    Lenge siden jeg har vært innom.Håper alt er bra og at du trves i ny leilighet:)
    Adrian er så søt!
    Klem

    SvarSlett