onsdag 14. april 2010

venter på å få en bok i posten....

Vakre Regine,jeg er så glad at hun fikk drømmen sin oppfylt,nemlig å få gitt ut bok. Får tårer i øynene av å tenke på at den nydelige jenta måtte gi slipp på livet pga kreft...
Nå har jeg bestilt boken,og jeg gleder meg veldig til å lese den.

2 kommentarer:

  1. Å, er den ute nå?!
    Den boken SKAL jeg også ha. Den historien kommer jeg ALLTID til å huske! Rørende, trist og uforglemmelig....

    Hvordan går det med flytting og alt?
    Regner med du har masse å styre med=)

    Ha en fin dag=)

    SvarSlett
  2. Den boken har jeg også bestilt....nydelige Regine, snufs:-(

    SvarSlett