Å, er den ute nå?!Den boken SKAL jeg også ha. Den historien kommer jeg ALLTID til å huske! Rørende, trist og uforglemmelig....Hvordan går det med flytting og alt?Regner med du har masse å styre med=)Ha en fin dag=)
Den boken har jeg også bestilt....nydelige Regine, snufs:-(
Å, er den ute nå?!
SvarSlettDen boken SKAL jeg også ha. Den historien kommer jeg ALLTID til å huske! Rørende, trist og uforglemmelig....
Hvordan går det med flytting og alt?
Regner med du har masse å styre med=)
Ha en fin dag=)
Den boken har jeg også bestilt....nydelige Regine, snufs:-(
SvarSlett