Jeg hadde den telefonen før. Den er herlig å skrive på. Men litt tung og trassig ellers syns jeg.Amelia kasta min i do.... hehe
Najs! =D
Jeg hadde den telefonen før. Den er herlig å skrive på. Men litt tung og trassig ellers syns jeg.
SvarSlettAmelia kasta min i do.... hehe
Najs! =D
SvarSlett