onsdag 14. april 2010

Mommy got a new telephone ;)

Elsker den!! Var litt vanskelig i begynnelsen å skrive sms,men nå går det som det suser hehehe. Er så fornøyd!

2 kommentarer:

  1. Jeg hadde den telefonen før. Den er herlig å skrive på. Men litt tung og trassig ellers syns jeg.


    Amelia kasta min i do.... hehe

    SvarSlett