lørdag 1. mai 2010

En tung dag....

Var nettopp å la roser på graven til Markus. Det er så forferdelig trist!! Jeg savner han så :(
Fikk "prata" litt med han,sa jeg savna han og er glad i han,jeg håper han hører meg.

Det er snart 8 år siden sist jeg var på graven hans!! Sist jeg var her i Arendal så var det så mye snø at jeg kunne ikke finne graven engang!

Men nå fikk jeg kommet meg dit. Og det gjorde vondt og godt samtidig.
Om 1.5 mnd skulle han ha blitt 9 år. Skulle så ønske han var her med meg,Emma og Adrian. <3

Elsker deg min kjære sønn,en dag ses vi igjen!

2 kommentarer: