mandag 26. april 2010

Fant noen bilder på pcen...

Hva kan jeg si? Vi vant champions leauge,og en sovna,så jeg måtte jo bare tøyse med rørleggersprekken!! ;)
Hove festivalen 2007! KONGE!
savner magen min! Sånn var den før baby nr 2 kom
"Modell" for fame
Ferien til hellas når Adrian var 5 mnd inni magen min .....

2 kommentarer:

  1. Skjønner at du savner den magen!

    SvarSlett
  2. Må le!!!Du er jo gal:):)(akkurat som meg)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett