onsdag 22. februar 2012

Boller!

Siden Adrian er syk og hjemme fra barnehagen,så tenkte jeg at vi måtte gjøre noe hyggelig,nemlig bake boller :) 
Vi kjeder oss litt her hjemme i regnet,så da måtte vi finne noe gøy,Adrian synes det var kjempekjekt! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar